Inschrijfformulier Club van 100

Steun Compaen en word lid van de Club van 100!

• Steun Compaen met € 100 per jaar
  • Uw naam op het doek van de ‘Club van 100’ in Sporthal Oostzaan
  • Ondersteun de bloeiende jeugdafdeling
  • Volleybal op topniveau, gewoon in Oostzaan!

Waarom een Club van 100?
Compaen is een op vele gebieden succesvolle vereniging die inzet op het behoud van volleybal op landelijk niveau en het verder ontwikkelen van onze prachtige jeugdafdeling. Die ambities kunnen alleen worden gerealiseerd als er voldoende financiële middelen beschikbaar zijn. Met onze huidige trouwe sponsors en de inzet van vele vrijwilligers zijn we goed op weg, maar het is nog niet voldoende. Tegen die achtergrond wil Compaen met een Club van 100 — mensen die de vereniging met een jaarlijkse bijdrage van € 100 ondersteunen — proberen om de positieve “vibe” rondom het volleybal in Oostzaan verder uit te bouwen.

Heren 1 en Dames 1
Ons eerste herenteam speelt Topdivisie, het op één na hoogste niveau in Nederland. De inschrijving op dit niveau is mede mogelijk gemaakt door de leden van de Club van 100.
Ons eerste damesteam is een team met Oostzaanse talenten in de tweede divisie. Onder leiding van toptrainers ontstaan geweldige mogelijkheden voor talentvolle meiden uit de jeugd om door te stromen naar volleybal op landelijk niveau.

Jeugd
De jeugdafdeling van Compaen is één van de grootste in de regio. De inzet van vele ouders en vrijwilligers zorgt ervoor dat we steeds meer voor de jeugd kunnen doen. Zo wordt er jaarlijks een jeugdvolleybalkamp georganiseerd onder begeleiding van trainers en spelers van Heren 1 en Dames 1. De belangstelling is enorm!

Samen sterk voor volleybal in Oostzaan!