Sponsorkliks

Met SponsorKliks kan je nu zelf een financiële bijdrage leveren aan jouw vereniging/stichting, zonder dat het jou een cent extra kost!

Bestel online een pizza via Thuisbezorgd en jouw sponsordoel ontvangt hiervoor geld in de clubkas.

Via de categorieën boven in het menu kan je tevens bij diverse webwinkels als Bol.com, Coolblue, Booking.com en Expedia bestellen. Een percentage van het aankoopbedrag gaat dan ook naar jouw sponsordoel. En nogmaals, het kost je niets extra!

Wil je jouw vereniging ook GRATIS sponsoren? Zorg er dan voor dat je voortaan jouw online aankopen doet via de SponsorKlikspagina van jouw club. Voor jou een kleine moeite, voor jouw vereniging directe inkomsten. Stel je eens voor wanneer alle leden, supporters en overige betrokkenen dit zouden doen? Vertel dit daarom door aan andere mensen die jouw club een warm hart toedragen.

Hoe werkt het?
Heel simpel. Webwinkels betalen een commissie voor elke bestelling die via SponsorKliks.com gedaan wordt. 75% van deze commissie storten wij op de bankrekening van jouw vereniging of stichting. Of je nu rechtstreeks naar bijvoorbeeld Bol.com gaat of je gaat via SponsorKliks.com naar de site van Bol.com, je betaalt hetzelfde. Alleen in het laatste geval keert Bol.com ons een commissie uit en profiteert jouw vereniging hier direct van!

Let op: geen commissie op boeken
In Nederland geldt per wet een vaste boekenprijs, hierdoor mag GEEN commissie op boeken worden gegeven.

Waarom SponsorKliks?
SponsorKliks is al sinds 2011 actief en wordt door de hoge omzetten die wij leveren bij de meeste winkels in het hoogste commissiesegment geplaatst. Doordat duizenden verenigingen actief deelnemen kunnen wij zeer goede, en regelmatig exclusieve, commissie-afspraken maken met winkels. Door deze schaalvoordelen keert SponsorKliks de hoogste nettocommissie uit in de markt!

Installeer de SponsorKliks Bestelknoppen in je Browser en vergeet SponsorKliks nooit meer!

Binnen enkele seconden geïnstalleerd. Bekijk hieronder de uitleg voor Google Chrome:

Voor Firefox:

Gebruik je een andere browser dan is de procedure vrijwel hetzelfde als uiteglegd in bovenstaande video’s.

Bron: Sponsorkliks