Concept teamindeling herenlijn Compaen

De herenlijn van Compaen bestaat uit 5 teams. Op detailniveau kunnen er nog verschuivingen plaatsvinden. Als je nog specifieke wensen hebt of spelers weet dan hoor ik het graag. Eind augustus is de volgende update. Graag geef ik aanvullende informatie.indeling-heren

• H1 heeft nog een middenman nodig. Training op dinsdag olv Sandor Rieuwers.
  • H2 heeft nog een middenman en libero nodig. Training op maandag en woensdag olv Frits van Boven.
  • H3 is een speciaal wedstrijdteam met een vaste kern. Geen aparte training. De vaste kern traint bij H2 en H4. Per wedstrijd wordt H3 aangevuld met spelers van H2 en H4.
  • H4 goed gevuld team met mix van ervaring en jeugd. Training op dinsdag olv Sebastiaan de Zeeuw.
  • H5 heeft een team met een mix van routiniers, jeugd en beginnende volleyballers. Er kunnen nog spelers bij. Training op dinsdag olv Sebastiaan de Zeeuw.

De herenlijn is een verbinding van alle spelers waarbij het verenigingsbelang centraal staat. Prioriteit is dat alle teams zich handhaven in hun klasse. Dat betekent dat er soms spelers met een ander team meedoen als dat noodzakelijk is voor het verenigingsbelang. Meer doelstellingen, invallers en meetrainers worden in september bepaald als alles duidelijk is.

Fijne zomer!

Sportieve groet,