Extra genieten van de wedstrijd

Afgelopen zaterdag hebben wij een leuke pot tegen Taurus mogen spelen. Helaas waren we niet compleet, Jill en Kyra konden er niet bij zijn. Luna mocht weer spelverdelen en Lindsy ging weer in het rode shirtje.
Omdat dit door corona voorlopig de laatste wedstrijd zou zijn hadden we afgesproken om lekker te genieten en er een leuke wedstrijd van te maken. Dit is zeker gelukt!

In de eerste set speelden we met Luna, Iris, Nienke, Aerin, Bente, Bianca en Lindsy. We begonnen goed aan de set, maar Taurus komt steeds dichterbij. Het gaat gelijk op tot 14-13. Dankzij de serviceseries van Aerin en Bente en door hartstikke leuk rallyspel hebben we de eerste set gewonnen met 16-25!

In de tweede set begonnen we met dezelfde opstelling en ook dezelfde setverloop. We gingen gelijk op tot 13-14, toen kwamen Aerin en Bente weer aan de serve en het stond weer 14-23!
Helaas was Aerin na een lange rally even op (nog niet helemaal fit). Gelukkig kon Anouk invallen en ze deed het geweldig!
Taurus kwam weer een beetje terug, maar we wonnen de tweede set met 20-25.

De derde set begonnen we weer met dezelfde opstellen als de sets daarvoor. Nienke stond heerlijk te serveren en samen met heel goed verdedigend werk van het team en prachtige spelverdeling van Luna kwamen we op een voorsprong van 3-12!
De voorsprong hebben we behouden, onder andere dankzij de goede service van Iris en mooie aanvallen van Aerin. We eindigen de set met 18-25.

In de vierde set hadden we weer dezelfde opstelling. We begonnen niet zo goed aan de set helaas. We kregen de service van Taurus niet onder controle, maar we blijven doorgaan en het werd weer 16-16! Helaas lukt het ons niet om deze set af te maken en verliezen we deze set.

In de hele wedstrijd heeft Aerin 6 killblocks gehad en Bianca 4. Voor Lindsy leek de wedstrijd een eitje, die stond met 2 vingers in haar neus te verdedigen.

We zijn heel blij de overwinnen en gaan weer terug naar huis met 4 punten!

11 Sera