Niet het gehoopte resultaat voor dames 1

Door Joy Post.

Afgelopen zaterdag speelden wij thuis een wedstrijd tegen Madjoe dames 1. Helaas konden we de wedstrijd niet beginnen met ons volledige team, omdat Britt op vakantie is en Janne ziek in bed lag. Gelukkig werd ons team versterkt door onze vaste invalskracht Bente, Joëlle van D2 en onze nieuwe aanwinst van het team Iris. Tijdens de eerste set nam Compaen de leiding. Vanaf het begin hadden we een sterke serves van onder andere Bente en Jaimy waardoor Madjoe niet goed in hun spel kon komen. Ook door een aantal sterke bloks konden we de set binnenslepen met een overtuigende stand van 25-12. In de tweede set hielden we het niveau niet vast en ging het de hele set gelijk op. Madjoe kwam op een voorsprong met een stand van 21-22. Maar Na een goed blok en een bal die door Madjoe werd uitgeslagen, wonnen we alsnog de set met 25-22. In de derde en vierde set kwamen veel passes niet aan waardoor het een voorspelbaar spelletje werd. Veel ballen werden er niet gescoord dus er moest iets veranderen in het veld. Iris maakte haar debuut in de derde set en scoorde meteen een paar heerlijke punten met haar aanval. Toch kwamen we er als team niet uit en werden de sets met 20-25 en 22-25 verloren. Ook in de vijfde set kwam de passes nog niet aan en liepen we de hele tijd achter de feiten aan. We stonden telkens met 2 punten achter en de set werd uiteindelijk ook met 13-15 verloren. Kom jij ons 8 februari aanmoedigen tegen de nummer 1 van onze poule Dinto d1 om 15:45 in de sporthal?