SponsorKliks shirtsponsor Compaen

door Marcel Vermeulen – Oostzaan, 5 mrt. – In SponsorKliks heeft Compaen een opvallende shirtsponsor gevonden. Dit bedrijf zal vanaf nu reclame maken op de shirts van de ballenkinderen en lijnrechters bij de thuiswedstrijden van de topdivisionist en met ingang van komend seizoen komt het logo op de wedstrijdshirts van eerste herenteam te staan.img_7749-630x420x72

Compaen en SponsorKliks hebben al enige jaren een goede samenwerking waarvan beide partijen voordeel hebben. Leden doen bestellingen bij de aan SponsorKliks gelieerde bedrijven en laten daarvan hun vereniging meeprofiteren zonder dat het hen iets extra’s kost.

Dat de formule van SponsorKliks werkt, blijkt wel uit het feit dat er inmiddels meer dan vijfduizend verenigingen, goede doelen en scholen op deze manier extra middelen  weten te verkrijgen. In de vijf jaar van het bestaan van het bedrijf is er al meer dan een half miljoen euro uitgekeerd.

De aangesloten webwinkels betalen commissie aan SponsorKliks en driekwart van dat bedrag gaat naar de vereniging. Bekende partners van SponsorKliks zijn bijvoorbeeld Wehkamp, D-Reizen, Booking.com en Zalando.