Vacature bij herenteam Compaen

Bij de herenvolleybalploeg van Compaen uit Oostzaan is door het vertrek van routinier Marvin Andringa een vacature ontstaan. Het team en begeleiding is daardoor naarstig op zoek naar een vervanger op de positie van diagonaalaanvaller/passer. De spelersgroep blijft verder wel intact.

Met de gewenste versterking hoopt Compaen de verrasssende vierde plaats in het debuutseizoen in de Topdivisie te verbeteren. De opzet is om dichterbij het kampioenschap te komen en binnen enkele jaren de stap naar de Eredivisie te maken. VVC HS1 PB 2015-05-18 630x420x72

Dat moet onder andere gebeuren met krachttraining op structurele wijze in de zomermaanden en een gedegen voorbereidingsprogramma.

Compaen staat voor het vierde achtereenvolgende seizoen onder leiding van trainer/coach Sandor Rieuwers. Ook de andere leden van de begeleiding blijven actief voor de herenselectie van Compaen.

Potentiële aanwinsten kunnen zich melden bij trainer/coach Sandor Rieuwers via sandor@rieuwers.nl of 06-53172823.

Compaen traint in Dorpshuis de Greep en de OFC-hal in Oostzaan, die per bus vanaf via de NS-stations van Amsterdam en Zaandam rechtstreeks bereikbaar zijn.

De selectiespelers van Compaen maken gratis gebruik van de faciliteiten van fitness & healthclub The Crunch in Amsterdam-Noord.

Marcel Vermeulen, teammanager Compaen