Wall of Fame voor Compaen

Volleybalvereniging Compaen is bezig om in Sporthal Oostzaan een Wall of Fame in te richten. Oud-spelers van de club die het grote Oranje vertegenwoordigd hebben, krijgen hierin een prominente plek. Grote actiefoto’s van (ex)internationals worden straks goed zichtbaar in de sporthal.WoF Buijs Anne

Voor dit eerbetoon zoekt initiatiefnemer Marcel Vermeulen foto’s van Stofke van Strien, Ellie Lust, Anne Buijs, Pieter-Jan Leeuwerink, Teun Buijs, Martin Teffer en Justin Sombroek als international en/of clubspeler.

Digitale foto’s – in een zo hoog mogelijke resolutie – kunnen worden gestuurd naar marcelegvermeulen@gmail.com. Afgedrukte foto’s – die uiteraard teruggestuurd zullen worden – mogen naar Marcel Vermeulen, Baljuw 1, 1625 BA te Hoorn.