Compaen dames 1 wint eerste wedstrijd van het seizoen!

Met al 11 meiden begonnen wij vrijdag ons teamweekend in het prachtige Voorthuizen. Op zaterdag reden we naar de “hel van protos🔥” waar de 2 ontbrekende aansloten bij het team.

Na een nuttige teambespreking stonden al onze koppies die zelfde kant op en begonnen we aan de wedstrijd!

We beginnen met veel enthousiasme en felheid ( precies de punten waar we het over gehad hebben tijdens de bespreking 😉 ) dit wierp meteen zijn vruchten af! We starten met een lekkere voorsprong en met goeie servicedruk slepen we de eerste set van het seizoen binnen.🎊

We weten deze lijn door te trekken en blijven met heel veel enthousiasme spelen. We halen op de meest rare manier ballen van de grond en vechten voor ieder punt. Met af en toe een wissel weten we ook de 2e en 3e set onze kant op te trekken.

In set 4 beginnen we met een geheel nieuw team! Het was even wennen bij de start, maar we pakten dit weer gauw op en we gaan gelijk op. Helaas trekken we aan het eind van deze set toch aan het kortste eind.

Met een mooie 3-1 winst beginnen wij de competitie en vervolgen wij ons teamweekend met leuke activiteiten!💙🍾

Volgende week spelen wij onze eerste thuiswedstrijd om 15.30 tegen een oude bekende, namelijk Taurus dames 1!🔥
Zien we jullie in de hal? Tot dan!🙋🏻‍♀️

#1 Jill