Frits van Boven trainer jongenstalenten Compaen

Oostzaan, 18 juli 2016 – Volleybalvereniging Compaen uit Oostzaan heeft Frits van Boven aangetrokken als trainer van de jongenstalentengroep, waarmee de club dit seizoen start. Van Boven was in het verleden ook al actief bij de jeugd en senioren van Compaen.IMG_6120 720x499x72

Met deze extra training wil de club jeugdige volleyballers op het technische en tactische vlak verder ontwikkelen. Aan deze training doen de jonge spelers uit de in de derde divisie debuterende reserveploeg, het in de topdivisie uitkomende selectieteam en de juniorenploegen mee.

In tegenstelling tot veel andere vereniging in Noord-Holland heeft Compaen een omvangrijke groep jongens/mannen in de leeftijd van 16 tot 22 jaar. Met deze extra training wordt deze groep een impuls gegeven om de continuïteit bij Compaen te garanderen.