Nieuwsbrief en programma

Het zaalseizoen loopt op z’n eind en dat vieren we aanstaande zaterdag met een enorm programma. Klik hier voor een gecombineerd wedstrijdbulletin en nieuwsbrief, met daarin:

• MB1:    Kampioen!
  • Programma:    Wedstrijden vanaf 13:45 uur. Met om 20:00 uur: Kampioenswedstrijd Heren 3
  • Dames 1:    Altijd leuk om tegen het volleybal-bolwerk PD Kaas Huizen te spelen. Ondanks het feit dat de kaasboeren een straatlengte achter staan (15 punten) wonnen ze thuis wel en makkelijk ook… 3-1. Onze dames gaan zaterdag laten zien dat dat een foutje was, uit een inmiddels ver verleden.
  • Heren 1:   Om 18:00 uur de laatste thuiswedstrijd in de Topdivisie; Heren 1 op jacht naar de tweede plaats. Te gast is VoCASA Nijmegen (6) met maar liefst vier reuzen van tussen de 2.00m en 2.10m. Die laatste is voor Rick van Baar, die dus 8 cm hoger moet springen dan hij normaal doet. We gaan er vanuit dat de training van Teun Buijs met de medicinballen hem net dat laatste zetje zal geven. De uitwedstrijd in Nijmegen (3-2 verlies) wordt nog steeds beschouwd als een open wond, met chaotische arbitrage als gevolg van bizarre beslissingen van de lijnrechters. En dat op dezelfde dag dat Dames 1 van PD Kaas Huizen verloor (zie boven)… De mannen van Compaen zijn tot in hun tenen gemotiveerd om één en ander recht te zetten.
  • CMV:    De actie in Oostzaan begint zaterdag al om 09:00 uur met een compleet CMV-programma: 15 wedstrijden in 3½ uur. De jeugdcommissie, met hulp van een hele waslijst aan vrijwilligers, maakt er weer een mooie happening van.
  • Zondag:   Ja, zondag. Dan wordt er een speciale training gegeven voor “talentvolle en ambitieuze jongens” tussen de 14 en 20 jaar. Een regionaal initiatief om het volleybal voor jongens extra aandacht te geven. 12 april is het de beurt aan Compaen en worden de jongeheren onder handen genomen door Sandor Rieuwers en een select gezelschap Heren 1 spelers. Ook (= vooral) interessant voor al die Compaeners die onlangs hun trainerslicentie hebben gehaald.
  • Feest:   We vieren de afloop van een schitterend seizoen zaterdagavond na de wedstrijden in het oerwoud. Daan Hettinga heeft speciaal voor deze gelegenheid wat wandelende takken (en wellicht nog wat meer potente beestjes) uit Costa Rica meegenomen om de feestvreugde te verhogen.  Het wordt een mooi weekend!