Persbericht

Veikko Hansen vertrekt bij Compaen

Oostzaan, 20 november 2019 – Veikko Hansen heeft bij het bestuur van volleybalvereniging Compaen aangegeven zijn activiteiten bij Compaen te beëindigen. Nadat Veikko enkele weken geleden had aangegeven per direct te stoppen, zijn bestuur en technische commissie met Veikko in gesprek gegaan. Deze gesprekken hebben helaas niet geleid tot een voor beide partijen bevredigende uitkomst.

Het bestuur van Compaen heeft grote waardering voor de jarenlange inzet van Veikko voor de club en voor dames 1 en de jeugd in het bijzonder. Een van de hoogtepunten in deze periode is ongetwijfeld de tweede plaats van de meiden A bij de Nederlandse Gesloten Jeugdkampioenschappen in seizoen 2018/2019.

Compaen zet zich in de komende periode onverminderd in om zowel prestatiegericht als recreatief volleybal aan te bieden. Hierbij vormt de jeugdafdeling en de doorstroming van jeugd naar de seniorenteams een belangrijk speerpunt. Dat Compaen hierin op de goede weg is, zien wij bevestigd in het grote aantal zelf opgeleide jeugdspelers in onze eerste dames- en herenteams.

Wij wensen Veikko veel succes en plezier bij de volgende uitdagingen die op zijn pad gaan komen.