Compaeners tanken en autowassen bij AVIA!

Compaen is door AVIA uitverkoren om te kunnen deelnemen aan de actieclubs actieparen. Dit betekent dat als jij of jouw familie of kennissen bij het AVIA-tankstation op Skoon in Oostzaan tanken en/of autowassen dat onze club daarvan profiteert. Van elke liter brandstof gaat een cent naar Compaen, dus een volle tank is zo maar 50 cent voor de penningmeester. Ook als je je auto wast bij de AVIA gaat er een euro naar Compaen. Dat is dus Kassa.

Wat moet je doen? Heb je getankt of jouw auto laten wassen, meld dan dat je spaart voor Compaen. Dan zorgt de medewerker van AVIA ervoor dat jouw bijdrage op het pasje van Compaen gezet wordt. Bedankt voor jullie medewerking. Laten we met elkaar een succes maken van deze actie.