Compaen Dames 4 heeft niet stil gezeten

Het was een tijdje stil van onze kant, maar wij hebben niet stilgezeten!

Wij trainen nog steeds 2 keer per week en na een paar moeizame overwinningen, een nipt verlies, mochten wij vrijdag weer aantreden in onze Greep. Een wedstrijd tegen Spaarnestad stond op te planning, op papier een makkelijke tegenstander, maar dat vinden wij juist vaak lastig.

Elke set begon dan ook moeizaam, alsof het telkens weer wennen was aan hun manier van spelen. Gelukkig hadden wij vervolgens goede serviceseries van Teddy, Meike en Mara, harde aanvallen van Anna, Michelle, Mirthe en Lotte en 4 punten op rij door een sterk blokkerende Jasmijn. Sera en Mara wisten het spel dan ook goed te verdelen over 5, mid en C. Wij groeiden in de wedstrijd naar ons eigen niveau, met als hoogtepunt (na ruim een jaar) Denise haar rentree! In de 2e set enkel met publiekswissel, maar in de 4e set als verdedigende wissel voor de midden!

De 5 punten bleven dan ook netjes in Oostzaan. Waardoor het Compaen-feest zaterdag extra los ging! Het was een geslaagd weekend.

A.s. vrijdag spelen wij wéér om 20.00 uur in de Greep, ditmaal tegen Zaanstad D5.
Zien wij jullie vrijdag?🥁

Tekst: Iris Vessies