Dames 4 Kampioen

Officieel worden er wellicht geen kampioenen gehuldigd, maar dat maakt ons niet uit.
Deze jonge meiden speelden namelijk een geweldig seizoen en dat mag beloond worden. Vandaag was er 1 punt voldoende om het kampioenschap binnen te halen en ondanks dat het soms wat moeizaam verliep, lukte dat de eerste set al. Om vervolgens de wedstrijd ook nog heerlijk 3-1 te winnen & met een heerlijke laatste set nog een taartje verdiend.
Wat zijn deze, onze, meiden dit seizoen gegroeid.

Denise & Marit raakten beiden vroeg geblesseerd, maar kwamen toch met trainingen en wedstrijden hun steentje bijdragen.
Nienke stond als ware leidster in het veld, kon haar team oppeppen en wist de eerste klasse gek te spelen met haar diverse balletjes op het midden.
Sera was ooit passer-loper, werd spelverdeler en moest dan ook nog eens af en toe als libero aan het werk. Een fijne, flexibele kracht voor het team!
Robbin ging steeds brutaler spelen, durfde soms met een handje nog een set op het midden te geven en prikte éindelijk de ballen met links door!
Lindsy gaf haar team energie door haar fanatisme, stabiele pass en ging door de wedstrijd heen steeds harder beuken!
Lotta wist zich steeds meer te ontplooien met haar goeie service en harde aanvallen rechtdoor.
Lotte, met geweldige humor, stond telkens als echte teamplayer in het veld en verdedigde elk hoekje.
Anna ging door het seizoen heen steeds harder aanvallen en blokte iedereen af!
Onze jongste en nieuwste aanwinst Anouk stond altijd op het midden, wat ze soms nog even moest doen, maar ontwikkelde zich naar de diagonaal, waar ze steeds harder leerde doorslaan.

En dan nog Aerin! Aertje groeide uit tot belangrijke speelster bij Dames 1 en stond bij Dames 4 veelal aan de kant de meiden aan te moedigen en naar de overwinning te schreeuwen. Zij gunde de jongere meiden alle punten en was voor hen net zo enthousiast, maar waar het nodig was, stond Aerin haar mannetje en sloeg ze elke bal naar de grond.

Verder hebben wij nog geweldige aanvulling gehad vanuit de A meiden: Mara, Michelle, Jasmijn, Tessa en Zoë ontzettend bedankt voor alle keren dat jullie mee speelden. Jullie zijn ontzettend belangrijk geweest voor het kampioenschap! & ook alle ouders bedankt voor het taxi’en, alle support en natuurlijk de onwijs mooie huldiging!

Ondanks alles, was dit een prachtig seizoen! Trots op onze meiden!

Tekst: Iris Vessies