Het leukste kamp van het jaar komt er weer aan!

Na het grote succes van vorig jaar keert het Compaen jeugdkamp weer terug! Op 7, 8 en 9 juni 2024 kunnen alle jeugdleden van Compaen mee op dit onvergetelijke weekend. Bereid je voor op een weekend boordevol volleybalplezier en andere te gekke activiteiten. We gaan niet alleen de volleybalvelden onveilig maken, maar ook deelnemen aan (nieuwe) mega leuke spellen die niet kunnen ontbreken op zo’n weekend en nog veel meer. Het wordt een kans om niet alleen je volleybaltalent te tonen, maar ook om nieuwe vriendschappen te sluiten binnen de club. Roep ook je teamgenoten op om allemaal mee te gaan, want geloof ons, samen is het nóg leuker. Schrijf je snel in, zodat je zeker weet erbij te zijn en dan zien we jou 7, 8 en 9 juni op het Compaenkamp!

Om in te schrijven en voor meer informatie, klik op de link hieronder.

Groetjes,

De Kampcommissie
(David, Kyra, Luna, Michiel, Milan, Nienke, Robbin, Sjoerd en Yanick)

Ps. Voor vragen kun je mij (Milan Muijs) een e-mail sturen of aanspreken in de sporthal.
Instagram: @milanmuijs